fredag 2 januari 2009

Bilder från Afrikaresan på hemsidan!

Just det, nu är de äntligen upplagda, en del av dem i alla fall..
Bilderna från Fotograf Kongsmark från bröllopet finns nu också där. Titta under Galleri. www.familjen-nordlander.se

Imorgon planerar jag att gå ut och träna linetag med Vilja, det är en del hon behöver bli säkrare på. Sedan har vi ju söket också, men jag tror att det kommer...

Nyårsfirandet gick bra. Vilja bryr sig inte alls om smällarna, men Ambra har faktiskt börjat reagera på senare år. Inte så att hon blir hysterisk eller så. Men vill inte gärna gå ut när det smäller mycket (och då menar jag inte någon enstaka) och när det drog igång som värst vid tolvslaget blev det lite oroligt i några minuter, sedan låg hon på golvet i vardagsrummet när vi tittade och brydde sig inte alls. Konstigt att hon helt plötsligt ändå har börjat reagera lite, förr om åren har hon inte gjort det alls.
Vilja hon var som vanligt, glad och inte riktigt med på vad som hände!! ;-) Hon är så go min lilla tjej...

God fortsättning önskar jag alla!!

/Caroline

3 kommentarer:

Lotta Löfgren sa...

skönt ändå att man inte har jätterädda hundar!! Cola skällde ut smällarna ordentligt några gångar!! ha en fin fortsättning på 2009!!

Ingela sa...

GOD FORTSÄTTNING!!! Hoppas att vi får många trevliga träningstillfällen med hundarna under året;-)

Anonym sa...

Hej! Jag är alltid på jakt efter flatte-bloggar och nu hittade jag ju en!!! Kul. Jag har hört om fler hundar som reagerat på smällare på äldre dar och inte på yngre. Konstigt!Lycka till med linjetagen!
Tjing