söndag 24 augusti 2008

Ett, två tre, ett, två, tre...

Vi har varit på valskurs! Eller rättare sagt en privatlektion i vals. Vårt valsande är nämligen en katastrof och vi hoppas på att i alla fall behjälpligt ta oss runt på vårt bröllop.
Vi fick göra flera bra övningar. En gick ut på att vi skulle stå mitt emot varandra med endast magarna som nuddade varandra, jag skulle blunda och Håkan skulle föra mig åt olika håll. Assvårt!! Jag fattarde inte alls åt vilket håll han var på väg åt.
Men kul var det, så nu ska vi träna hela veckan!!
Som tur är finns det inga kort från dansen!!

Däremot tog jag en del kort i lördags när jag träffade tjejgänget från gymnasiet. Vi träffades hemma hos Celeste och åt en otroligt god risotto, drack rödvin och mumsade på bär och glass och muffins. Usch, tur att jag brände lite kalorier på dansen idag!



Melania, lilla Simon och Iréne



Give me five! Säger Lucas till matte Celeste



Snälla Lisa, kan jag få en morot?



Hela gänget!
Bröllopet närmar sig med stormsteg och ännu är det mycket kvar som ska göras. Transport tex är inte fixat... Och sedan har jag nästan glömt att jag ska på bröllop helgen innan mitt också. Vad ska jag ha på mig då?? Har hittat en fin kjol, men måste ju ha något till... Hmm, kanske en vända på stan Rosie??
/Caroline

Inga kommentarer: