onsdag 20 augusti 2008

Dragkamp, den riktiga filmen!

Det blev fel filmsnutt som jag laddade upp i det förra inlägget, men här kommer den riktiga!

Vilja och Siri har dragkamp (på riktigt nu!)

Ingela var här igår med Siri och passade mina vovvar när jag jobbade (Tack Ingela, du är en pärla!!). Vilja och Siri hade superkul tillsammans och Ambra övervakade. Vilja var helt slut på kvällen och jag har fått rapporter om att en lite valp fick bäras sovande ut på kvällen för nattkissningen... Lilla Siri hade också en näradöden upplevelse igår. 45 minuter efter matdags hade hon fortfarande inte fått mat. Det är tyfft för en lite flattvalp. Höga protester var det i bilen hem, om det berodde på det eller att hon var tvungen att åka ifrån storasyster vet bara hon...

Bröllopet närmar sig med stormsteg och vi har fortfarande vissa saker kvar att göra.

Prata med fotografen

Beställa tårtan

Lära oss dansa vals......

Fixa transport

Fixa musik (delvis fixat)

Hyra glas och porslin

Fixa dukar

Fixa hundvakt....

Handla på systemet

Plus en massa pyssel

Sedan är det säkert nåt mer jag har glömt!

/Caroline

1 kommentar:

Ingela sa...

Tack själv för god thaimat. Jag hade en jättetrevlig dag med dina underbara vovvar och Siri. Hemskt skönt att slippa vara hemma och titta på allt man borde göra... DEt är så kul att se hur bra dom 3 godingarna fungerar tillsammans. Men oj vilken störning Vilja kommer vara när vi ska ut och träna tillsammans! Tror att Siri saknar henne!