fredag 1 augusti 2008

Bröllopsstress och Mamma Mia

I helgen som var kom vi på att det nu bara är två månader kvar till bröllopet. Vi har vetat det i kanske 10 månader, men ändå... Vi har en del kvar som ska fixas. Serveringspersonal har vi inte tillräckligt många än, musik har vi varken till festen eller till vigseln. Sedan ska det visst dansas bröllopsvals också...
Lokalen ska dekoreras på något fint sätt. Hur gör man en murrig bygdegård bröllopsfin?? Kanske med lite tyg??

Jag har ju också tänkt få en hemsida klar innan bröllopet, så vi sedan kan lägga ut bilder där. Problemet är bara att jag inte hittar någon som tillverkar hemsidor som har en tillräckligt bra mall. Alltid är det något som inte stämmer och bygga upp en från början, det kan jag inte. Kanske kan man hitta någon som kan lägga upp det åt en, men att man sedan sköter det själv ialla fall?? Det är inte lätt när man är för kräsen...

Var och såg filmen Mamma Mia i kväll, vi ska ju se musikalen om några veckor. Den var riktigt underhållande och bra, i synnerhet om man gillar ABBA-låtar (gör man inte det ska man nog låta bli att se den). Tycker dét är en film värd att se, om inget annat för att få höra/se Pierce Brosnan sjunga!!

/Caroline

2 kommentarer:

Ingela sa...

Ja den stora dagen närmar sig...
Jag är övertygad om att det kommer bli alldeles fantasktiskt :)
Serveringspersonal kanske jag kan hjälpa dig med.
Lyckans ost som ska gå och se Mamma Mia, ju äldre jag blir ju mer gillar jag Abbas gamla låtar!

Caroline sa...

Ja, jag gillar också deras låtar!! Ska bli så kul att se musikalen på globen, den lär slå filmen! ;-)