söndag 15 februari 2009

Isbilder & hundporträtt

I lördags blev det mycket fotografetring, dels för läxan till fotokursen och lite annat. Läxan består av att bland annat göra en porträttserie med fyra bilder. Två av dessa har jag redan. Fick chans att fotografera två modeller i lördags, den ena ställde gladeligen upp och den andra fick övertalas lite, men bilderna blev riktigt bra tycker jag. Risken kanske är att de på kursen tycker att de är lite tråkiga, men jag gillar dem.
Bilderna kommer efter allt är klart och redovisat. Så länge visar jag lite andra bilder jag tog i lördags.

Is kan bilda häftiga effekter


Mer is....

Vad gör man inte för en gotte?

Ambra & Vilja ställer upp för porträtt

På vägen hem kom ett flygplan flygande

/Caroline

1 kommentar:

Anonym sa...

Här sitter vi nästan aldrig stilla för att matte skall få ett kort, hon skall ha ett litet hellskotta =)