söndag 28 december 2008

Skoj med kameran

Idag har Håkan varit ute hela dagen och jagat, men djuren var tursamma idag. Jag mest suttit framför datorn och fixat med bilderna från Afrikaresan, jag var också ute en sväng med kameran. Nedan visar jag en bråkdel av de kort jag tog.




Frost!

Härlig frost!



Ambra och Vilja bakom frosten



Ambra


En vintrig pelargon


Håkan mfl. på jakt

Frostiga buskar

En frusen fågel i rabatten


Denna bild gör mig sorgsen...


Ljusfatet




Denna gillar jag själv. Det belv bra med det suddiga från fönstret bakom.


Amaryllis attackerad av adventsstjärna


Kom gärna med kommentarer till mina bilder!


/Caroline

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gråter... Den finaste leksaken jag vet ligger ute kall och frusen!!! Så ni gör :(

Ingela sa...

Vilka härliga frostbilder!

Ingela sa...

Ha en riktigt trevlig kväll och ett GOTT NYTT ÅR!!!

Lotta Löfgren sa...

Tittar in o säger GOTT NYTT ÅR !!..och ser de vackraste, stämningsfullaste bilder jag sett på mycket länge!! Jättefina! allihop o lite annourlunda..vilket är häftigt!! snyggt!