lördag 25 oktober 2008

Hemma!!

Nu är vi hemma igen efter drygt två veckors underbar resa!!
Helt fantastiskt har det varit. Först safari i Kenya och Tanzania, sedan sol och bad på Zanzibar.
JAg har vait duktig och skrivit dagbok under resan, jag ska renskriva det och sedan publicera den här. Bilder har vi också tagit, ca 2000 stycken, så ett urval av dem ska jag också visa här!!

Fick hem båda hundarna i går också, oj va trötta de är! För det första sov de (och vi) 12,5 timmar inatt och sedan har de bara sovit idag också, när vi slappat i soffan.
Tack Ida & Martin och Ingela, Mats, Linn & Filippa för att n i tagit så väl hand om våra hundar, jag har inte varit orolig en sekund, inte för hundarna ialla fall... Men man blir ju lite orolig när man får höra att stackars Mats sovit på madrass på golvet med Vilja... Och stackars Martin som fick gå ut med både Ambra och Vilja i koppel... Tack igen allihopa!!

Jag återkommer med dagboken från resan!!

/Caroline

1 kommentar:

Ingela sa...

Väntar med spänning på resedagbok och bilder!!! Det är väldigt tomt utan Vilja. Pussa henne från oss alla;-)