fredag 16 oktober 2009

Dags igen!

Japp, nu börjar det bli dags att skriva på bloggen igen!

Det har varit en tuff sommar för oss i familjen och energin och orken har inte funnits.

Både Håkan och Ambra har varit sjuka, men de mår bra igen nu!
Ambra har förlorat synen på ena ögat dock, men hon verkar inte lida så värst av det. Hon fick en böld bakom ögat som tröck ut hela ögat och som gjorde att synen blev permanent förstörd. Många turer till veterinären har det blivit...

Ingen ytterligare start med Vilja har det blivit heller, kommer att satsa på det till våren.

Har planer på att uppdatera hemsidan med lite bilder. Har många nu på pyssel och från Järvzoo där vi var för ett par veckor sedan. Men jag måste hem till någon med snabbare bredband för det, här får jag vänta i evigheter!!
Seftan, du kanske kan ställa upp? Som klagar på den dåliga uppdateringen!!
Så håll utkik efter bilder och fler inlägg, för nu är jag på banan igen!!

/Caroline

4 kommentarer:

Pappa sa...

Känns bra att Ni är på banan igen
Hälsa å klia // H

Anonym sa...

kul att du kommit igång igen då kan man börja hålla koll på vad ni pysslar med ,o) Krama vovvarna hälsa håkan att han kryar på sig

annica

Anonym sa...

Hej Caroline, tyckte jag hörde och såg att du var på banan igen,men va sjutton halkade du av igen, jag är så nyfiken på ditt pyssel, har du gått någon kurs ännu, du kan väl lägga ut allt fint du har gjort hemma, har ju sett en del alster du gjort och det är jättefintKram på er/ Faster Ulla

Faster Ulla sa...

Jag är inte alls anonym