lördag 26 juli 2008

Jag har börjat blogga!!

Jaha, då har mna börjat blogga.... För ett par år sedan, när bloggandet började bli populärt så förstod jag mig inte på det. Skriva dagbok på nätet liksom, vem vill läsa det?? Och vad ska man skriva??
Nu vet jag fortfarande inte vem som ska läsa min blogg, heller inte vad jag ska skriva. Men nu sitter jag här med en blogg, precis lika mycket som jag har en mobiltelefon (klarar mig inte med ett telefonkort för telefonkiosk telefoner längre). Jag planerar också en hemsida i anslutning till bloggen, ojoj.

Så jag ger detta med bloggandet en chans. Mest kommer det nog att handla om hundar, som är det stora i mitt liv. Lite om pyssel kommer nog också att slinka in och nu håller jag på att planera mitt bröllop för fullt, så lite om det kommer nog också den intresseade få läsa om.

/Caroline

Inga kommentarer: